1. Plata ramburs: in numerar pentru livrare la adresa catre persoana care efectueaza livrarea.
* Exceptie: Pentru produse care vin la comanda, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar a minimum 40% din valoarea acestora
2. Ordin de plata/virament bancar.: in acest caz, dupa confirmarea produselor din comanda, se va emite o factura ce va fi transmisa la adresa de e-mail comunicata la inregistrarea comenzii. Dupa efectuarea platii, comanda va fi livrata la adresa dvs.
3. Plata online cu card bancar: aceasta modalitate va permite plata in deplina siguranta, tranzactiile se realizeaza in prin intermediul NETOPIA mobilPay. Noi nu solicitam si nu stocam niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra. Dupa confirmarea produselor din comanda, se va trimite un link de plata catre dvs. la adresa de email cu care ati inregistrat comanda. Acest link este valabil 24 de ore.
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.
Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, ne puteti transmite cererea dvs. telefonic sau prin e-mail.
Costul transportului pentru retur va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client.
Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita, fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs.
Termenul de solutionare a returului este de 14 zile de la data receptionarii produsului